Mircea Badea


 

Una dintre cele mai populare vedete la ora actuala, Mircea Badea, realizeaza, la Antena 1, „In gura presei”, zilnic, in direct, la o jumatate de ora dupa miezul noptii, o emisiune in care comenteaza, in stilul caracteristic, cele mai interesante articole aparute in cotidiane si saptamanale.

S-a nascut in Bucuresti, la 24 februarie 1974, a absolvit Liceul de Informatica si Facultatea de Cibernetica. In ceea ce priveste experienta in televiziune, Mircea a prezentat show-uri gazduite de majoritatea posturilor romanesti: Tele 7 abc, Antena 1, Realitatea, Pro TV, Prima TV, pentru ca apoi sa revina la Antena 1 si sa realizeze o emisiune care, spune el, i se potriveste ca o manusa, „In gura presei”.

Principiul dupa care se ghideaza in viata: „Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii, ca talharii”.

Calitatea pe care o apreciaza cel mai mult la o persoana este umorul.

Defectul pe care nu-l suporta este prostia.

Defecte pe care si le recunoaste: „Mi-e greu sa le insir, am multe, dar le recunosc pe toate”.

Mancaruri si bauturi preferate: „Nu imi plac bauturile alcoolice. In ceea ce priveste mancarea preferata, ma dau in vant dupa galusti cu prune”.

Superstitii: „Bat in lemn”.

Avantaje si dezavantaje ale statului de persoana publica: „Avantaje par a fi destule, dar sunt iluzorii. In ceea ce priveste dezavantajele, pot spune ca major este acela ca este mai usor sa fii prins”.

9 gânduri despre “Mircea Badea

  1. Eu unu’ stiu ca Mircea e printre putinii ‘ostasi’ ramasi dupa revolta insa unu’nu e suficient.Multumesc lui Mircica ,ca le spune pe bune!!

  2. Inca ceva.. Dc. esti amabil sa imi transmiti si mie nr tau de tel.Poate am ceva de invatat de la unu’care nu are nimic de pierdut,il doare-n p….Ms frumos si succes in toate!

  3. Pot spune ca esti cel mai tare,ai tupeu nu gluma si asta e bine tinand cont in ce zile traim.BRAVO,MULT SUCCES IN CONTINUARE SI MUUUUULTA SANATATE!!!

  4. salut mircea.sunt din cluj,si …ma pregatesc pentru examenul de admitere in magistratura di 31 aug.uitandu-ma la emisiunea ta ma gandesc daca o sa ajung sau prost sau corupt?de aceea te rog nu mai dezbate subiectul justitiei ,pentru ca ma demoralizez:)ma gandesc serios uneori sa devin bibliotecar,doar ca si acolo se intra pe spaga…cred.oricum ,admir simtul umorului pe care il ai si iti urez multa sanatate

  5. Mircea, ar cam trebui sa schimbi finalul in ” Traim in Romania si ne este sila de EI tot timpul!!”Sho pe ei !! da-le-n bot (wau, mi-or apare maine in ziar la sectiunea „Asa nu” cuvintele neortodoxe?

  6. Esti omul de la cere am invatat,de cand te urmaresc aproape in fiecare seara,ca nu trebuie sa pupi mana primarului atunci cand il abordezi pt a-ti rezolva o problema,ca trebuie sa indraznesti sa te revolti atunci cand asta simti si ca nimeni nu e dumnezeu pe pamnat,chiar daca unii in prostia lor asa se cred.M-ai ajutat sa imi formez o parere cat de cat despre politica asa cum este ea de fapt,cu toate ca asta nu m-a interesat niciodata,despre oamenii astia care ne conduc spre pierzanie,si urmarindu-te incep sa-mi pun intrebarea ,pe care sigur si-a pus-o taranul in 1907 pana cand?Probabil pana atunci cand nu vom mai pupa maini pt interese minore si strict personale,cand vom avea curaj sa ne revoltam nu cu vorba doar…..dar cati au acest curaj?De fapt ai atata dereptate….meritam ceea ce n-i se intampla.Oricum ai toata admiratia mea pt ca tu macar ai curajul sa spui multe.Ai putea fi un lider….Dar nu ai cu cine…..lasitatea e prea mare,atata timp cat sunt inca oase de ros.Sa vedem cand se termina oasele.Sau astea nu se termina niciodata?Ce zici?
    Te imbratisez Tu esti al nostru al poporului

  7. Imi place mult de tine pt ca stii sa spui lucrurilor pe nume.Imi place ca stii sa faci haz de necaz, si nu te lasi calcat in picioare de nimeni.Imi place ca esti destept, si ai faci cu succes divertisment adevarat.Imi placea foarte mult cind erai cu Teo.Stii,te-as vedea ca un haiduc, dar in zilele noaste cei mai multi nu stiu sa ia atitudine iar lasitatea este la ea acasa.Te imbratisez cu drag si ma uit in continuare la emisiunea ta.

  8. Il iubesc pe omul asta ! Cand eram mai mica, vroiam sa ma casatoresc cu el ! :)), deci sa revin la realitate (duuura)
    Habar n-am care-i mail-ul lui, dar incerc toate posibilitatile ;)) ..mirceabadea@yahoo.combadeamircea@yahoo.com
    Ma distrez copios cand stau seara sa-i privesc emisiunile … Ce tare ca s-a nascut unu’ ca Badea 😡 …
    Felicitari, felicitari, felicitari ! (Sa sti ca sunt cam invidioasa pe Carmen ) , ma rog nu ma lua in seama … (sunt putin cam entuziasmata ca .. in sfarsit pot sa-mi dau drumul la sentimente 8-> …)
    PS: Sper ca te-am distrat. Am doar 16 ani 😀

Lasă un răspuns

