În 1990, cînd a-i ataca pe asa-zisii disidenti Ana Blandiana, Andrei Plesu, Mircea Dinescu, Gabriel Liiceanu si altii trecea drept un act de sinucidere, vocea limpede si taioasa a poetei Florica Mitroi i-a acuzat de a fi fost clientii de serviciu ai regimului comunist, falsi disidenti, fara autoritatea morala pe care o presupune disidenta. Ajuns presedinte al Uniunii Scriitorilor, Mircea Dinescu si-a luat huliganic revansa, luînd-o la bataie pe incomoda poeta, în chiar anticamera biroului sau de la Uniunea Scriitorilor. Acum, cînd mai toti asa-zisii disidenti îsi dau arama pe fata ca profitori ai revolutiei si instrumente ale Securitatii comuniste, facem un act de dreptate postum, pentru poeta Florica Mitroi, retiparindu-i depozitia. Reproducem, în parte, articolul din 1990 al poetei.
Link: http://www.ziarultricolorul.ro/dosarele_tricolorul.html?aid=3948&pagina=1
Cine sînteti dumneavoastra, domnilor scriitori disidenti români?
Cazul cel mai dibaci de mimare a disidentei în umbra suferintelor Doinei Cornea îl reprezinta poeta mediocra Ana Blandiana (A.B. mimînd acum disidenta dupa ce a supt cea mai grasa tîta de la comunisti). Si-a început „opera” de poeta buna pentru muzica usoara cu o carte intitulata semnificativ (dar în stilul ei ascuns): „Persoana întîia plural” (Adica: noi, utecistii!). Are în acest volum un poem despre activitatea utecista, care se termina astfel: „Tîram tacuti pisica moarta a cetii” (Ana Blandiana are obsesia pisicii în politica – vezi motanul Arpagic – adica: totul cît mai acoperit). Nu numai ca volumul contine în titlu o grava greseala de gramatica, pentru care alta poeta ar fi fost declarata rapid… analfabeta. Dar rasfatatei regimului comunist i se iarta… scaparea, i se ignora chiar (citeste acopera). Nu numai ca pe vremea cînd traia raposatul George Ivascu, protectorul ei oficial (comunist, bineînteles), celelalte poete nu aveau pur si simplu acces la „România literara”, revista care era mosia Anei Blandiana si a sotului ei legitim Romulus Rusan. Nu numai ca sotul ei legitim Romulus Rusan a publicat interviuri cu munca de partid în care descria înflacarat pîna si ce culoare aveau ochii activistului de partid cînd batea vîntul. Nu numai ca Ana Blandiana a fost atît de „cuminte” pentru regimul comunist încît a putut sa plece peste granita de cîte ori a vrut sa-si faca legaturi utile în strainatate, unde juca (verbal, iar nu scris) rolul „revoltatei”… Dar iata ca Anei Blandiana i se nazare (în apropierea caderii monstrului) si rolul de disidenta într-o lume monstruoasa în care poete exceptionale ca Angela Marinescu si Ioana Malamen, pîna la 45-47 de ani au fost arestate pur si simplu dupa granitele României socialiste. A.M. a reusit sa plece o singura data la Paris cu putin timp înainte de caderea lui Ceausescu, iar Iolanda Malamen n-a trecut niciodata granitele României. Idem sotul Iolandei Malamen – Mihai Elin -, poet român exceptional si intelectual de mare finete. Ana Blandiana, fetita cuminte, model, frumusica si care nu punea probleme tovarasilor de la CC, se întorcea din strainatate si scria fara jena impresii fugare din lumea libera. Bineînteles nu politice si nu ca sa trezeasca poporul la realitate. Si iata ca Ana Blandiana îsi începe „disidenta”. Cu vreo scrisoare la „Europa Libera” în care sa-l demaste pe tiran? Nu. Remarcati ca A.B. n-a scris niciodata o scrisoare contra regimului Ceausescu si n-a dat niciodata nicaieri un interviu în acest sens. Dar cumse manifesta atunci disidenta sa? Iata cum: prin poeme deosebit de voalate, poeme care nu l-au suparat cu nimic pe tiran, dovada ca nu s-a luat niciodata nici o masura contra ei, s-avem si noi falitii nostri, nu? (citeste disidenti!). Despre aceste poeme voalate, cineva anunta ca sînt protestatare si lovesc direct în Ceausescu. De altfel, daca n-ar fi fost trîmbitate sus si tare ca poeme protestatare, nimeni n-ar fi observat nimic deosebit la aceste poeme – fiindca nu era nimic de observat. Singurul poem vag protestatar este un poem aparut într-o revista studenteasca din România despre „baietii de pe Calea Victoriei”. Adica o mica „sopîrla” despre servitorii Securitatii care pazeau trotuarul la trecerea lui Ceausescu, sopîrla turnata în urechile obosite ale românilor, care la ora aceea nu mai deosebeau binele de rau, ceea ce e important si grav de micile mîrîituri ale javrelor care musca în joaca mîna care le-a hranit. Exact cum la Uniunea Scriitorilor, daca treaba nu mergea bine, eu, Florica Mitroi, care am fost clovnul tragic al Uniunii Scriitorilor din România, în loc sa-l bestelesc pe Dumitru Radu Popescu, presedintele USR, cum am facut-o de-atîtea ori, m-apucam sa-l demasc pe nea Udriste, portarul, ca nu merg treburile bine la U.S. – cam asa si cu demascarea „baietilor” respectivi din poemul Anei Blandiana. Nu numai atît: cînd a fost dat afara redactorul de la revista studenteasca pentru publicarea acestui poem, A.B. n-a protestat public, ca „o doamna disidenta” ce era, ci a tacut chitic, ba înca au fost trimisi grabnic alti batrîni protectori (Geo Bogza, Gogu Radulescu) la Nicusor Ceausescu – pentru iertaciune. Si înca un poem, tot în revista studenteasca respectiva, în care A.B. afirma ca Poporul român este un poem vegetal. Las’ ca ideea e prost furata de la altul, dar nici un intelectual serios nu afirma asa ceva despre propriul popor. Dovada: Poporul Român, Puterea si Maretia sa. A urmat, în apropierea caderii monstrului, marele poem politic despre Motanul Arpagic (O vedeta de pe strada mea). Cititi, va rog, Motanul Arpagic! Este un poem pentru copii, trivial prin lipsa lui de traire poetica (mai toate poemele A.B. sînt astfel), a aparut în România cînd functiona monstruoasa cenzura ceausista si… nu contine nici un mesaj politic, nici o aluzie la Ceausescu. Poemul, lipsit de valoare artistica si de mesaj politic, trateaza despre un motan care e vedeta rasfatata a strazii si primeste scrisori de la admiratori si atunci… masinile se opresc în loc (cînd i se dau scrisorile, adica!). Acesta este mesajul politic, protestul „marginalizator”. Cu ce? Dar cea mai crîncena dovada a „marginalizarii” neînfricatei „disidente” de catre regimul ceausist este aparitia în 1989 a operelor sale în colectia B.P.T. Deci, în timp ce „Europa Libera” si toti oamenii de bine se cutremurau de persecutiile îndurate de catre „disidenta” Ana Blandiana (de „marginalizarea”, ridicarea dreptului la semnatura etc.), la Bucuresti aparea pe tacute în B.P.T. „interzisa” sa opera (Bucuresti, 1989). Dupa revolutie A.B. apare în FSN. Îsi da demisia imediat dupa demisia martirei Doina Cornea. Dar de ce nu a protestat A.B. din prima clipa? N-a vazut cu cine sta cot la cot? Si nici în acest moment nu protesteaza vehement, ci în stilul ei ascuns, protest moale, care nu supara pe nimeni, protest pe care lumea libera, radio, presa îl amplifica apoi ca pe Motanul Arpagic deoarece A.B. are prieteni pe care la rîndul ei i-a sustinut si scos din tara la libertate. Si chiar de-ar protesta vehement acum, cînd raul s-a produs cu acordul tacit al acestor persoane duplicitare care nu din naivitate au lasat guvernul provizoriu sa se înfiga în frunte – e tîrziu! Scriitorii respectivi (A.D.M. A.B., M.D.) nici mesaj suficient n-au si nu au avut, le-a si convenit situatia si au tacut; nu pentru popor au declansat ei slaba lor disidenta, ci pentru ei însisi, pentru a-si ridica statuie. Numai ca statuia e de carton si la prima intemperie si la primul foc se naruie. E suficient sa vrei sa vezi adevarul. O scriitoare care ar fi fost în FSN pentru popor, si nu pentru ea însasi, n-ar fi acceptat nici o secunda sa stea cot la cot cu Silviu Brucan, Ion Iliescu, Dumitru Mazilu, ar fi apelat imediat la popor, ar fi protestat imediat prin presa din lumea libera – doar prin poemul „incendiar” Motanul Arpagic si-a facut un nume de eroina-disidenta-marginalizata. De cine, cînd, cum si unde – nu se precizeaza. Deci, în umbra suferintelor Doinei Cornea va jucati de-a disidenta dupa ce ati supt cea mai grasa tîta de la comunisti, doamna Ana Blandiana!
Mircea Dinescu – actualul presedinte al USR. Pe plan valoric, ca scriitor, Mircea Dinescu îi depaseste net pe ceilalti doi (A.D.M. si A.B.), i s-a citit la „Europa Libera” interviul acordat ziarului „Libération”, interviu realmente protestatar (înainte de caderea lui Ceausescu). Membru al FSN, M.D. n-a protestat cînd a vazut trioul Ion Iliescu, Petre Roman, Silviu Brucan, deoarece si Mircea Dinescu se uita cu speranta catre Gorbaciov ca si Ion Iliescu. Doamna Doina Cornea a fost o martira, dar ca politiciana s-a dovedit a fi o naiva. Faptul ca a acceptat o singura clipa sa ia loc în FSN, alaturi de Ion Iliescu, Petre Roman si Silviu Brucan, o dovedeste cu prisosinta. Dar Mircea Dinescu? El nu este un naiv. Ce-a sperat? I-a convenit situatia, indicatiile rusesti de care asculta! Se stie ca M.D. este bine vazut la Moscova. De aceea este si cel mai periculos dintre cei trei, întrucît în ultima instanta este capabil de compromisuri grave. În interviul citit la „Europa Libera” înainte de caderea lui Ceausescu, Mircea Dinescu îi acorda clar credit lui Gorbaciov, cînd se stie ca rusii niciodata nu au prezentat o garantie a legii morale în politica. Deci, de acolo, din rasarit, îi vin lui M.D. indicatiile, nu? Indicatii de a lasa poporul pe mîna unor banditi si teroristi, ceausisti, stalinisti, securisti si gorbaciovisti. Acesti scriitori duplicitari au avut posibilitatea sa acapareze disidenta cu concursul unor persoane duplicitare din lumea libera! O singura întrebare înca: M.D. nu are studii superioare si întrucît nu mai functioneaza la scriitorii români de cîtiva ani buni legea derogarii de studii ca membru titular al USR, M.D., nefiind capabil sa reuseasca la o facultate (sau poate neinteresîndu-l aceasta), a facut în ultimii aproximativ doi ani scoala de partid „Stefan Gheorghiu”…
Întrebare: s-a pus din nou în vigoare legea derogarii de studii sau Mircea Dinescu functioneaza ca presedinte al U.S. României libere pe baza dezgustatoarei diplome a scolii de partid „Stefan Gheorghiu”
„Nostradamus”, an I, nr. 1, 1990)
Atena, februarie 1990
Florica Mitroi i-a vazut pe cei doi trepadusi asa cum erau: poeta Ana Blandiana – o escroaca sentimentala, amatoare de diverse chilipiruri oferite de puterea comunista, poetul Mircea Dinescu – un huligan manevrat de Securitatea româna si de Serviciile straine.
Se poate spune orice despre cei doi. pe mircea dinescu il accept ca fiind comunist, nici n uma astept la altceva, dar ca valoare este incontestabil intre cei mai mari poeti ai Romaniei.
Indiscutabil Dinescu are valoare intre cei citiva scriitorasi romani. AB zic eu care are si ea ceva.
Comunisti sau nu, securisti sau nu astea aproape ca nici nu mai conteaza.
Cine este acum Dinescu zic eu ca are acum mai mare importanta.
Un profitor istet al postrevolutiei inhaitat, cu marii mafioti ai tarii: Patriciu, Vintu, Radulescu, Stolojan si asta mi se pare cel mai oribil.
Facator de ziare si avere imensa, facator de burta de nesimtit si gusa cu palarie cu boruri largi, slugoi la noii hoti, oportunisti comunisto-securisti, ai Romaniei.
Lucrul asta mi se pare cel mai rusinos.
AB nu a avut totusi nerusinarea lui Dinescu, mahalaua si dorinta lui Dinescu de a plati diverse polite.
Cuvinte delirante… cine este doamna Mitroi? Nu stiu Nu stim…Dimpotriva Ana Blandiana este cel mai mare POET roman contemporan… poezia ei va ramane fiind „vesnica”… nu conteaza cel ce a fost si cel ce a facut… valoarea ei literara deosebita este recunoscuta pretutindeni.
fabulos, pe un site pretins crestin se citeaza din ziarul lui vadim tudor, cea mai mare rusine a tarii
si ce se citeaza? o minciuna odioasa, cum vadim a afirmat mii!
cu faza asta m-ati facut ca in viata mea sa nu mai intru pe acest blog
nu cred ca va pare rau, pentru ca nu aveti cum sa va doriti oameni care judeca cu mintea lor pe blogul vostru
cu asemenea actiuni discreditati total si alte subiecte postate de voi pe aici, care poate sunt interesante
si discreditati si blogurile care au link catre voi
Mi-e sila cand vad ca sunt citati cu verva toti nebunii. Articolul asta trebuia sa ramana pe sit-ul, ptiu! „tricolorului”. E foarte simplu sa arunci cu noroi in altii, chipurile demascandu-i si aratandu-i ca pe niste escroci, dar musiu Tricoloru’, intii sa-si stearga buzele baloase care-au fost atatia ani stampila pe fundu’ Plumbuitei…si sa se lase de beletristica cand muza, e clar, l-a parasit.
Mars la olita cu laturi vadimistilor! Nu va e asa putin rusine? Vezi domnle s-au gasit ei nationalistii (deviati din nationalismu lu ceausescu saracu martir al neamului) sa criticati unele din cele mai importante personaje ale dizidentei romanesti in perioada de sfarsit a comunismului.. Imi e sila…
[…] Ana Blandiana, Vladimir Tismaneanu si Nicolae Manolescu expusi la Muzeul Comunismului” Vibratoarele Doamnei Anei Blandiana – Comentariu de Catalin Mihuleac Adevarul despre impostorii Ana Blandiana si Mircea Dinescu […]
Nu contrayic cele spuse in articol. Profesionist ar fi sa stim cine l/a scris. Chiar ma intereseaza.
Sa va fie rusine comunistilor;semnati macar articolul
Trebuie sa cunoasteti urmatoarele:
1. Fostii au devenit anti cu exceptia Doinei Cornea
2. Mari poeti romani au fost Daniel Turcea, Virgil Mazilescu, Ion Caraion (cu pacatele lui…)
3. Lipsa de cultura(si politica)este evidenta si la imensa majoritate a scriitorilor romani…
4. Racordarea la universalitate a asa zisilor vedete literare actuale este evidenta (Patapievici, Liiceanu, Cartarescu) impinsi doar de curentul zis european al inteliggentei romane.
5. Se confunda voit inteligenta afisata cu valoarea (intelectualul nu este neaparat inteligent)
florica mitroi s-a nascut si a crescut in minunatul oras Ramnicu Valcea, asezat pe malul drept al Oltului. Locuitorii orasului seconsiderau regateni,orasul facand parte , pe vremuri ,din vechiul REGAT, DESI ERA SITUAT PE MALUL DREPT AL OLTULUI.Pastrau traditia burgheza, copiii salutau prin „sarut mana”, bunicilor chiar li se saruta mana, la modul cel mai concret si obligatoriu,erau respectate orele de somn de dupa-amiaza, era numit „orasul pensionarilor”, pastrau bruma de mandrie si trditie burghezo-mosiereasca ce le mai ramasese, dupa confiscarea averilor si dupa represaliilsuferite. in acest spirit a trait FLORICA MITROI. nu stiu prin ce minune a primit premiul Uniunii Scriitorilor intrucit culegerea ei de poezii nu avea conotatii politice, cerintaobligatorie in acele vremuri.Cu toate ca primise acest premiu, care in mod normal trebuia sa o propulseze in lumea literara, parerile ei politice i-au ingraditactivitatea sipublicarea versurilor ei,care au fost o mare dezamagire ptr. uniunea scriitorilor, caci de acum, erau agresive, poluante si subversive ptr. politica comunista!!!!!!!! Florica Mitroi si foarte multi altii ca ea,care nu au ajuns sa fie cunoscuti publicului tocmai datorita faptului ca lucrarile lor anti-comuniste nu au fost publicate niciodata,au fost adevaratii dizidenti!! Din acelasi „cenaclu literar”, sa-l numim asa, desi ne intalneam la o cafea intr-un bar din oras s-au, in lipsa de acei banuti, pe o banca din parc, era si George Tarnea,care a urcat,a urcat si iar a urcat de a ajuns chiar si in manuale!!!!!!!!!!! Nimeni nu stie ca George Tarnea, nascut in apropiere de Rm.Valcea, divortand de prima sa sotie, Mariana, din Valcea, pe care o iubea si cu care avea un copil, ptr. a se casatori cu fiica unui mahar din bucuresti, bun comunist, dupa care au urmat alte si alte legaturi mai mult sau mai putin politizate:televiziune, muzica, media de orice fel. Florica mitroi nu a facut asemenea compromisuri ,nu a fost publicata, i s-au inchis usile in permanenta, chiar a fost batuta de ISTETUL Mircea Dinescu, care a fost si este.cine se intreaba cine a fost Florica Mitroi,sau alt nume pe care nu l-a aflat inca de la „cantarea Romaniei”sau din media anilor ’70-89,SAAR TREBUI SAJUDECE CA TOCMAI DE ACEEANU AAUZIT DE ACESTIA, PTR.CA ERAU ADEVARATIII DIZIDENTI!!!!!!!!!!!!
DA MIRCEA DINESCU A FOST UN ODIOS SECURIST CARE AI FORTA PANA SI PE COPII SA DE-A NOTE DESPRE COLEGI, PROFESORI SI FAMILIE . UN TORTIONAR NENOROCIT.
Sunt scarbita sa-l tot vad pe dezgustatorul mircea dinescu ridicat in slavi in toate ziarele si pe toate posturile. iata in sfarsit un articol care ii arata fata lui reala: aceea de LICHEA si HULIGAN, lipsit de talent literar, dar cu talent de pupator in cur al comunistilor, profitor al Revolutiei si OM INFECT.
iar Blandiana nu a fost nicodata o poeta in adevaratul sens al cuvantului, nici disidenta asa cum a vrut s ane facem sa credem.
Amandoi sunt niste oportunisti, niste lingai care au cantat dupa cum li s-a spus, dar, dinescu, este incontestabil cea mai mare LICHEA. In PUSCARIE cu el, acolo-i e locul.
RUSINE! RUSINE! RUSINE!
Va rog frumos, aveti adresa de email, aveti vre-un idiol, aretara asta un reper?. Daca da Spuneti si mie, sa stiu dupa cine ma ghidez. Am constatat ca toti sunt comunisti, evrei,sau nazisti. Dati si mie un punct de reper.Va iubesc..prosti sau nu.Sunteti din vremea mea, obositi si obsedati de securisti.
Adrian
Deschid Duminica ce tocmai a trecut mail-ul sa mai vad si eu cine mai imi scrie si surprins un mail cu titlul “armele interzise cod real 200L12XD”. Pfff suna intrigant, nu?
Va zic ca dupa celebrele “scrisori Nigeriene” dupa mine mailul urmator este cel mai tare spam primit. Va dau si voua un mic fragment din el (textul complet e ffff …. ffff lung)
“Persoanele care dispar din viata pe celelalte Planete ,dispar din viata numai cand sunt omorati prin armele interzise cod real 200L12XD care exista doar pe Pamant incepand cu anul 1945,sunt omorati de catre persoane sadice,inumani,extrem de cruzi si extrem de perfizi care sunt unii dintre Conducatorii rasist nazist hortysti ai Retelei ilegale rasist nazist hortyste din Germania.Pina in anul 1945 existau arme interzise cod 200L12XD numai in Infern si erU FOLOSITE DE CATRE DEMONI SI DE CATRE DIAVOLI ASUPRA OAMENILOR DE PE Pmant.In anul 1945 demonii au distrus toate armele cod 200L12XD din Infern si au distrus I proiectele acestor arme interzise din Infern.Infernul se afla in afara Universului in partea de Vest a Universului.”
Ce vedeti e arma nimicitoare apartinnand ungurilor. Un comentariu de pe internet. Pazestema Doamne de Prosti, ca de dusmani ma apar singur…
De exemplu, in vara anului 1989 a aparut la Amsterdam, nota bene, in LIMBA ROMANA, cartea MOARTEA CITESTE ZIARUL, de DINESCU! Cui considerati dvs ca era adresata aceasta editie?
Soacrei rusoaice, socrului ungur, olandezilor recunoscuti ca fiind mari cunoscatori si vorbitori ai limbii romane? [Ati auzit nu, de ieri Olanda a trecut deja la folosirea in mod curent a limbii romane ca limba oficiala de stat ))).]
Sa fim seriosi, Dinescu ca si altii, a fost racolat de servicii straine si folosit in diverse cauze (de la pion pana la lichidator). Asa lucreaza toate serviciile secrete din lume, folosind/cumparand/ agenti, oameni de influenta etc. Au patit-o si altii. Americanii, de pilda au descoperit dupa ani si ani de zile ca aveau agenti rusi infiltrati in serviciile lor secrete pana la grade inalte! La noi de ce ar fi altfel?
Faptul ca Dinescu l-a aparat pe Popescu este in dezavantajul acestuia. Dar, ma rog, fiecare securist are falitii lui pe care ii apara pana in panzele albe, altfel cade un intreg sistem de oameni operativi in care servicii secrete au investit timp, relatii de tip retelar si bani!
CNSAS-ul este un instrument de santaj si diversiune mediatica, un institut prin care sunt atacati oameni vinovati si oameni nevinovati exact pentru a crea diversiune si exact pentru ca nimeni sa nu mai priceapa nimic si sa se produca un amalgam mlastinos in care victimele sa fie confundate cu calaii.
Mircea Dinescu a fost un beneficiar al sistemului comunist din Romania, un ins care a calatorit la greu in Occident, care era filmat la 17 ani de televiziunea nationala (!), care a fost membru de partid si responsabil cu propaganda culturala la USR, care a absolvit academia de politruci Stefan Gheorghiu samd. Un scriitor mediocru si un individ amoral si corupt pana in maduva oaselor!
CNSAS este o ‘chestie’ care functioneaza complet antidemocratic de vreme ce sute de mii de dosare sunt ‘date disparute”, ’sechestrate’ si folosite ca elemente de santaj economic si politic. CNSAS-ul este de asemenea o institutie profund antidemocratica macar pentru faptul ca hotareste cine si ce anume a fost in raport cu sistemul comunist chiar in absenta acestor sute de mii de dosare.
Este ca si cum justitia ar decide in mod arbitrar care dosare ale potentialilor infractorilor raman pe rol si care vor fi arse. Un asemenea tip de institutie este de neimaginat si de netolerat! Adica din 10 000 de dosare ale unor colaboratori, ofiteri etc (e doar un exemplu) , imediat dupa revolutie cca 1 000 au fost pastrati, preluati ca ‘activi’ si in structurile $RI (ca doar nu credeti ca astia au paranormali pe post de turnatori?, tot cu informatori lucreaza!), vreo 5 000 au disparut arse, distruse, sustrase, vreo 1000-2000 sunt considerate de interes national, si raman valide adica disponibile in jur de 2 000. Din acestea, probabil, aproximativ 1000 sunt ’securisti de bine’, spalati de noii colaboratori ai sistemului, genul consacrat, agentul CNSAS-Dinescu”, inca alti 500 sunt si mai pilosi si deci – din start nesecuristi! -asadar, in final, din numarul initial de 10 000 de dosare de securisti mai raman cca 500 de colaboratori anemici care sunt necunoscuti, morti sau doar bieti pestisori!
Ce ziceti, vi se pare corect? Democratica institutie, nu? Eficienta metoda de judeca comunismul, nu? Calaii de ieri, judecatorii nostri de astazi, comunistii de ieri, falsii democrati de astazi, impostorii de ieri, geniile de astazi, de fapt, lingaii dintotdeauna sunt eternii tartori, de ieri, de astazi si de maine! (Dinescu, Danilov, prieteni la catarama si de casa, Desliu, Iliescu, Brucan, Voiculescu, Basescu, Tariceanu, Cazimir, Buchet, Maria Banus, Marius Oprea, Sorin Antohi s.a., s.a., s.a.)
Mircea Dinescu, agent de influenţă a cel puţin două puteri ostile dintotdeauna României (Germania şi Rusia) – doar idioţii nu observă aceste evidenţe! – a fost infiltrat în C.N.S.A.S. tot datorită liberalilor. Acest aşa-zis „intelectual”, devenit poet datorită oportunismului său din perioada comunistă, s-a autodeclarat „disident şi arestat la domiciliu”, cu toate că o ducea nu bine, ci foarte bine pe vremea aşa-zisei „disidenţe”. Respectivul desfăşoară activităţi antiromâneşti de mai mult timp, nu doar de 21 de ani, când a ieşit din anonimat prin interpretarea rolului „Mircea, fă-te că lucrezi!”, de la TVR 1, în data de 22 decembrie 1989. Dinescu a fost un lingău al lui Ceauşescu,un trădător de neam şi ţară, care juca la mai multe capete, fiind colaborator al mai multor servicii secrete, inclusiv al Securităţii din România. Pe aceasta a amăgit-o că joacă rol de „cârtiţă” infiltrată într-un serviciu de spionaj occidental, atunci când a stat cu bursă în Germania, dar şi când o codoșea pe propria nevastă pe lângă ataşatul militar al Olandei la Bucureşti. Ca răsplată, diplomatul i-a publicat, în ţara sa şi pe banii săi, o plachetă cu versurile lui Dinescu traduse în limba flamandă. Adevărul era că situaţia se prezenta exact invers, Mircea Dinescu fiind „cârtiţa” celorlalţi, strecurată în Securitate în scopul intoxicării prin dezinformare.
Prima activitate, când a fost instalat de către liberali la C.N.S.A.S., a constat în distrugerea propriului dosar de colaborator (informator) al Securităţii. La fel a procedat şi cu dosarele unor politicieni români cu „bube în cap”. Astfel se explică şi îmbogăţirea rapidă a parvenitului ajuns mare latifundiar. Dinescu este devotat celor două mari puteri, Germania şi Rusia, al căror agent de influenţă este. Mai mult, este atât de pătruns de culturile celor două ţări, încât se identifică cu acestea până şi în costumaţia pe care o etalează în emisiunile sale de la postul de televiziune „Realitatea”, în care apare de multe ori în stare de ebrietate. Astfel, moşierul se arată pe micul ecran îmbrăcat într-o tunică prusacă şi cu şapcă tip HJ (Hitlerjugend) sau cu o rubaşcă de mujic rus. Să nu uităm de propaganda deşănţată susţinută alături de alt agent dublu şi duplicitar, Emil Hurezeanu, pentru Klaus Iohannis, propus premier de P.N.L. la sfârşitul anului 2009.
Mircea Dinescu a fost şi este, în continuare, implicat în acţiuni de distrugere, înlocuire şi distorsionare a informaţiilor din dosarele C.N.S.A.S.. Prin astfel de mistificări a reuşit să compromită, la comandă, diverse persoane, cazul cel mai cunoscut fiind cel al Monei Muscă, culmea, dar nu întâmplător… liberală! Acest caz poate fi dat ca exemplu clar că tocmai C.N.S.A.S. face poliţie politică, deşi rolul său este să deconspire fosta poliţie politică! Probabil că atunci când C.N.S.A.S. o să devină istorie, viitorii cercetători vor descoperi sute de oameni compromişi prin dosare mistificate de impostorul Mircea Dinescu. Acest individ este vinovat şi de moarte a doi mari scriitori români: Marin Preda şi Cezar Ivănescu.
Madame tovarse se opserva clar ca este ura personala. Finca A.B era regina muistelor si ca a profitat de atentia a multor tovarasi, dumneavoastra esti geloasa, ci a ce nu este comform ci legili eticii si echitatii socialiste.
Motanul Socialist
muzica noua…
[…]Adevarul despre impostorii Ana Blandiana si Mircea Dinescu « Sită Deasă[…]…
[…] Adevarul despre impostorii Ana Blandiana si Mircea Dinescu […]