Poezie / Pavel Corut


Daca-n sufletu-ti de zare,
Zamislit de vechi canoane,
Se vor narui altare
Si s-or prabusi icoane,
Daca viforul de spaima
Brazde va taia din tine,
Daca-nselatoarea faima
Te-o purta pe cai straina,
Daca flacara iubirii
Se va stinge in durere,
Daca Legiuirea Firii
O vei crede doar parere,
Tu ridica ochii-n ceruri
Si cerseste cu sfiala
Strop de sfinte adevaruri
Si descintec de-ndoiala!

17 gânduri despre “Poezie / Pavel Corut

    • Dar cine esti tu, sa-mi impui o stare si sa ma inlantui intr-o „temnita”?! Am sa-ti sfâsiu zorzoanele dupa care te ascunzi tu…si restu’ !

  1. Mie nu imi merge linkul dar nu inteleg ce legatura are „adevarata fata a lui Corut” sau religia lui cu Geniul Artistic al omului Corut.
    Am fi in stare sa ne ingropam in nisip valorile numai pentru ca nu sunt ortodocsi?

    • dusmanii lui Hristos sunt oamenii precum Corut, care il neaga pe Hristos.! Chiar la OTV, in direct, Pavel Corut nega existenta lui Hristos si existenta diavolului! urmareste clipul de mai sus, sau daca nu iti merge cauta pe youtube „Iisus negat teatral la otv de pavel corut in stil Caiafa (ochi inchisi)”. Si mai ales, cei mai importanti dusmani ai lui Hristos sunt evreii… si nu-mi spune ca nu stii asta. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, nu am nimic cu nimeni, dar nimeni sa nu isi bata joc de Hristos, Dumnezeul nostru! De asta ti-am reprosat de Corut! …

      ai grija!.. Dumnezeu sa te pazeasca! 🙂

    • Hellio!! Oameni buni!!!
      Cititi. Doar atat. Cititi mai ales istorie!
      Partea aia cu „crede si nu cerceta” este de mult probata ca fiind o porcarie. Daca toata lumea ar fi crezut, fara sa cerceteze, stimate „vesnic ortodox”, atunci la aceasta data nu ai mai fi putut sa postezi mesajele tale idioate. Cu tot respectul.

  2. Bineinteles ca nu are nevoie de apararea mea, dar este datoria noastra sa-L aparam.. El vrea sa vada ca si noi Il iubim, dar haI sa nu mai lungim vorba ca nu vreau sa ne contrazicem… eu vreau sa fac un bine si sa nu promovez raul…. trebuie sa luptam contra raului ca sa fie bine…. parerea mea… fiecare cu parerea lui… Doamne ajuta!

  3. Simply desire to say your article is as amazing.
    The clearness in your post is just cool and i can assume you’re an expert on this subject. Well with your permission let me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.

  4. Corut este psihologia viitorului prezentului si trecutului, noutatea moderna si mondena, este o valoare , voi nonvalorile nu incercati marea cu degetul de la picior, cand strugurii sunt acri ….

Lasă un răspuns

