În gura presei – emisiune informativă – prezinta Mircea Badea


Mircea Badea realizeaza la Antena 1 o nonconformista revista a publicatiilor sub titlul „In gura presei”. Timp de jumatate de ora, el va supune atentiei telespectatorului cele mai interesante stiri aparute in presa cotidiana, sapatamanala si lunara. Deosebirea dintre programul pe care il realizeaza Mircea si emisiunile pe aceeasi tema ale altor televiziuni este ca, spune el, „eu voi fi firesc, normal, nu voi reproduce mecanic niste texte”.

De ce s-a reintors Mircea Badea la Antena? „Pentru ca imi doream de mult sa revin aici si cand mi s-a propus acest format am fost de doua ori mai fericit. Stiu si imi si place sa realizez o revista a presei”, raspunde el.

Link la Arhiva Emisiunii: http://antena1.ro/index.php?page=show&id=10

Link la Forumul Emisiunii: http://antena3.ro/forum/viewforum.php?f=18

Link la Resurse YouTube cu Mircea Badea: http://www.youtube.com/results?search_query=mircea+badea&search=Search

  1. Mircea Badea – CNA Part 1
  2. Mircea Badea – CNA Part 2
10 gânduri despre “În gura presei – emisiune informativă – prezinta Mircea Badea

  1. Domnule Mircea, incerc si asa (o sa incerc si prin „forum”) sa va propun ceva: afisati pe „decor”, pe tot timpul emisiunii Dvs., imaginea „ochilor triunghiulari” si semnificatia lor, conform precizarilor facute intr-o emisiune anterioara!
    „Link-ul” se va face instantaneu si va fi un anti-base mai tare ca o mie de vorbe.
    Cu stima,
    Adam

  2. as dori daca se poate sa aduci in atentia telespectatorilor „indeletnicirile” politistilor comunitari.suntem din severin si am vrea sa-ti relatam o intampare care speram noi nu va ramane nerezolvata.ieri 28.06.2008 spalam masina in fata curtii unei prietene,au venit politistii comunitari,ne-au intrebat daca stim ca exista o lege locala „124” prin care se spune ca nu ai voie sa poluezi domeniul public cu apa reziduala,am raspuns ca nu stiam si fara sa primim avertisment am primit amenda de 500 lei,pentru ca nu am vrut sa semnam procesul verbal,daca il semnam primeam o amenda de 125 lei in 24 de ore.daca se pote sa primim raspuns sau o sesizare in emisiune despre abuzurile politiei comunitare de la severin ne-am bucura foarte multpentru ca suntem hotarati sa nu platim amenda si sa facem sesizari la primar ,la politia comunitara si peste tot unde reusim sa ajungem.iti multumim anticipat.

  3. Buna seara,Mircea te ascult cu mare placere ori de cate ori am ocazia,sunt o femeie de 37 ani din Braila si am un baietel de 4ani,ceea ce am vazut astazi la stiri ora 22-30 pe Antena1,despre cei 7 copii din Dambovita vreau sa va spun ca am plans-de nu am cuvinte,cat despre domnii si doamnele de la protectia copilului si asistenta sociala le-as propume ceva;sa le fie si lor rapiti copii,sa vedem si noi cum vor reactiona d-lor.Este mai usor sa iei decat sa dai o mana de ajutor celor care au nevoie, ptr.ca nu-i costa nimic ,nu-i asa?sa vezi cum acei copii isi striga mama si tatal cum intind mainile spre ei,e foarte dureros si trist,oare nu-i poate ajuta nimeni pe acesti oameni?iti multumesc ptr.rabdarea de a-mi citi mesajul,traim in Romania si asta nu-i o noutate! cu stima GICA

  4. -AM O PROBLEMA PE CARE NU VREA NIMENI S-O DEZBATA.DEUNAZI TARICEANU A SEMNAT HG.1373/28.10.2008 CARE SPUNE CA NU MAI POTI TRANSP. MARFURI DIVIZIBILE (PAMANT,NISIP,BALAST,GRAU..)PE SOSELE FARA BON DE CANTAR.BUN ,ESTE CORECT, INSA BONUL TREBUIE SA RESPECTE ANEXELE 1 SI 2 CE NU POT FI RESPECTATE DECAT DE CANTARE SOFISTICATE DE 20-30 MII EU.NU CEREM ALTCEVA DECAT SA NE DEA VOIE SA FOLOSIM CANTARE INSTALATE PE INCARCATOARE TINAND CONT CA ZONELE DE BALASTIERE SUNT INUNDABILE SI NU POTI SA PLECI CU UN CANTAR BASCULA IN SPINARE INSA CU INCARCATORUL FRONTAL DA.SI CE O SA FACA CONSTRUCTORUL DE LOCUINTE CAND EXCAVEAZA FUNDATIA UNUI IMOBIL CU PAMANTUL REZULTAT?O SA MONTAM CATE UN CANTAR LA COLT DE BLOC?? MULTUMESC DACA AI CITIT SI DACA POTI FACE CEVA TE ROG! MARIAN BORACIU -0724551242.

  5. salut,Mircea Badea,ma uit la emisiunea ta cu multa placere la emisiunea ta si sunt cu totul de acord in tot ceeace spui,din pacate.Iti dau dreptate100%.Din pacate vizionez emisiunea pi internet on line si nu intotdeauna se prinde bine dar prind emisiunea a doua zi in reluare pe Anrena 3.Toate emisiunile de pe Antena 3 sunt f. bune. Felicitari.

  6. Buna ziua!
    Am simtit nevoia sa promovez si eu, alaturi de dumneavoastra, minunata noastra tara, Romania! Sa va spun o mica poveste: sora mea a invitat in tara un prieten originar din Africa de Sud, care locuieste momentan in Irlanda (acolo locuieste si ea). In acest sens, a fost adresata o cerere ambasadei Romaniei din Dublin pentru viza necesara intrarii in Romania. Desi a fost solicitata o viza multipla, prietenul sorei mele a obtinut o viza simpla, care INSA, la intrarea in Romania, nu a mai fost suficienta!!! Era necesar sa aibe si declaratia sorei mele ca o sa stea la ea acasa (nu li s-a spus nimic in Dublin despre asta), iar sora mea a fost legitimata cu buletinul, nu cu pasaportul. Nu mai zic ca nu au fost suficiente cartile de credit, ci au trebuit sa le arate vamesilor 500 de euro pentru a-i putea „ierta” de data asta!!! Si ca totul sa fie si mai si, bagajele lor nu au mai fost gasite, pentru ca nu s-au dus la timp sa le ridice!!!
    Prietenul sorei mele a fost extrem de dezamagit si nu s-a putut abtine sa nu spuna ca, in Africa de Sud, dupa ce ti se verifica pasaportul ti se spune WELLCOME!
    As vrea sa mai adaug faptul ca este o persoana care a calatorit foarte mult (Anglia, SUA, Franta, Rusia, etc).
    Cred ca nici nu va imaginati cum ne-am simtit noi toti! A fost o situatie extrem de neplacuta!
    Am simtit nevoia sa va spun acest lucru!
    Imi cer scuze daca v-am rapit prea mult timp!
    La cat mai multe emisiuni! O zi buna!
    Cristina

  7. BUNA DOMNULE ,SUNT DIN OREDEA SI AM FOST LA VOT PRIMA DATA CU ANTONESCU SI ACUM CU GEONA .NOI RESPECTAM CUVANTUL DOMNULUI CRIN ANTONESCU.AU FOST SI MAGHIARII STIU DIN SURSE SIGURE ,NICI EI NU L-AU VOTAT PE BASESCU POATE STUDENTII DE LA DREPT CARE L-AU SUSTINUT PE TRAIAN BASESCU ATUNCI CAND A FOST CONFRUNTAREA {BASESCU-ANTONESCU}.ACESTIA AU FOST DUSI CU MICROBUZE ,CAZARE SI MASA SI BANI 50 DE RON.ACEI STUDENTI DE LA DREPT DIN ORADEA SUNT SIGURA CA,DACA SI-AU ARATAT ATUNCI ADEZIUNEA AU VOTAT BASESCU CONTRA REMUNERATII. CU PARERE DE RAU DAR UNII SI-AR VINDE SI MAMA DACA ACESTA I-AU CERE. CU RESPECT OLIMPIA

    • esti un bataios. un don quijote! te lupti cu morile de VANTU ,,,,,UNDE ERAU FREMURILE CAND TE LUPTAI CU protv-UL IN PUNCTE???
      SARACA ROSINANTA!!!!acum te bati cu b1tv???? ce am fost si ce am ajuns? apropo! de ce nu-ti aaduci sau sa-ti aduca doua scaune in studio?stefan iasi 47 ani

Lasă un răspuns

