Dictatura ecumenista din Biserica isi arata coltii


Prigonirea Parintelui Eftimie

Miercuri, 31 octombrie 2007, la manastirea Sf Cruce din Oradea a avut
loc intrunirea ecumenica la nivel de dialog interconfesional intre
ortodocsi si greco-catolici.
Inainte de inceperea conferintei, episcopul greco-catolic unit cu
Roma a salutat preotii prezenti, iar maica Mina Badila, stareta
manastirii gazda, a cerut binecuvantarea arhiereasca a acestuia, dupa
care i-a sarutat mana. Cand episcopul unit a ajuns in dreptul meu, l-
am intrebat: „Cu ce ganduri ati venit?”, iar el mi-a raspuns ca a
venit cu ganduri bune. Bineînteles ca gandurile lui bune erau cele ce
ne tulburau pe noi de ani de zile, si anume PROCESELE. Intrebarea mea
a fost catalogata de catre PS Sofronie ca „obraznicie” la adresa
musafirului.
In introducere, s-a citit cererea Episcopiei Greco-Catolice de Oradea
de restituire a unor imobile (case parohiale, biserici etc.) de catre
Biserica Ortodoxa. In timpul conferintei, mi-am manifestat
nemultumirea, vorbind cu un preot care statea langa mine, fata de
pretentiile exagerate ale greco-catolicilor dar mai ales fata de
procesele pe rol. Fiind in randul din fata, cele ce am spus s-au
auzit pana la masa Prea Sfintitului Sofronie. Pentru acest motiv am
fost criticat de catre ierarhul ortodox, ceea ce l-a satisfacut pe
episcopul greco-catolic. Mi-am cerut scuze pentru ca am vorbit
neîntrebat. As fi dorit sa iau si eu cuvantul, dar nu s-a putut; au
avut dreptul la cuvant doar cei randuiti. Sedinta a decurs in pace si
liniste. La sfarsitul intrunirii, intre cei doi episcopi s-a semnat
un document care nu a ajuns si la noi. Ceea ce stim din presa este ca
cei doi episcopi si-au recunoscut reciproc „demnitatea eclesiastica” .
Marti, 13 noiembrie 2007, in cadrul sedintei preotesti de la Beius, s-
a discutat despre innoire in Biserica, iar PS Sofronie a prezentat
aspectul „pozitiv” al ecumenismului si necesitatea infiintari unor
episcopii si mitropolii ortodoxe peste Prut. Cu acest prilej PS
Sofronie a amintit preotilor prezenti ca in timp ce se afla la o
intrunire interconfesionala de la Bruxelles, a fost felicitat de
organizatori pentru rezultatele ecumenice dintre ortodocsi si
catolici in urma conferintei din 31 oct. 2007 de la manastirea Sf.
Cruce din Oradea.
In a doua parte a sedintei, PS Sofronie a povestit preotilor despre
unii „razvratiti” care nu se supun directivelor Sf. Sinod in ceea ce
priveste ecumenismul. In acest sens a exemplificat manastirea Petru-
Voda, pe care a prezentat-o ca „turbulenta” , dandu-le de inteles
preotilor ca la aceasta manastire ar trebui sa nu mearga si nici sa
ia in seama spusele pr. Iustin Parvu. Unul dintre preotii de fata a
afirmat: „Dar, in Romania, peste 90% din calugari si calugarite sunt
impotriva ecumenismului” . Raspunsul ierarhului a fost: „Nu ma mira,
deoarece acesti 90% dintre monahii din Romania sunt analfabeti si
inculti”. In continuare, PS Sofronie a vorbit despre necesitatea
pregatirii viitorilor monahi in scolile teologice. (Din pacate,
majoritatea acestor scoli sunt afectate de erezia ecumenista, si
scopul lor este de a-i forma pe elevii si absolventii unor astfel de
seminarii intr-o gandire globalista si sincretista) . Acelasi preot a
mai spus ca multe dintre cartile care combat ecumenismul sunt aparute
cu binecuvantarea unor membri ai Sf Sinod, iar la acestea PS Sofronie
a raspuns: „Daca acesti ierarhi vor mai da binecuvantare pentru
astfel de carti, se vor trezi mutati de canon intr-o manastire”. In
acest moment in sala s-a asternut o tacere. Multi dintre preotii de
fata se ingrijorau dar, in acelasi timp se temeau ca nu cumva acesta
sa fie inceputul unei noi dictaturi sub masca ascultarii. In acest
moment m-am gandit si eu pana unde merge ascultarea si de unde incepe
dictatura. Sfintii Parinti spun ca ascultarea merge pana la pacat. Am
primit si eu dreptul de a vorbi, dar nu am apucat sa termin nici
macar prima fraza deoarece mi s-a spus autoritar: „Sa taci. Stiu ce
duh te stapaneste. Vorbim dupa sedinta intre patru ochi. Tu ca si
monah trebuie sa fii smerit si nu sa ma contrazici pe mine. Eu sunt
episcop”. In acest moment banuiala ca urmeaza o noua dictatura s-a
intarit mai mult. Am incercat sa-i cer doar dreptul de a ma exprima,
dar nu mi s-a dat voie.
La sfarsitul sedintei, PS Sofronie m-a chemat in birou, unde am
discutat intr-un cadru mai restrans. Am fost avertizat din nou.
A doua zi m-am trezit cu hotararea episcopului de a ma demite din
functia de egumen, de a nu avea voie sa slujesc si sa predic in
satele invecinate. Ma voi stradui ca in cat mai scurt timp sa raspund
in scris acestei hotarari.
PS
Intr-o perioada a sedintei de la Beius am iesit din sala. Lipsa mea
din sala de sedinte a durat aproximativ 10 minute. Dupa sedinta, am
aflat, de la cei ramasi in sala, ca in acest timp PS a „sfatuit”
preotii sa evite vizitele la pr Iustin Parvu, Arsenie Papacioc si
alti „asa-zisi duhovnici care nu fac altceva decat tulburari” …
OBS
Cu toate ca PS Sofronie spunea ca Sfintii Parinti sunt ecumenisti nu
a demonstrat aceasta.
Si o intrebare: pr Staniloae e „incult”? caci a spus : „ecumenismul
este produsul masoneriei” ….

Nu ma simt vinovat ca sunt prigonit.
Imi voi pierde functia sau casa sau hainele de pe mine…, nu e nici
o problema..
Sufletul nu il voi da nimanui. NU SUNT ECUMENIST !
P. Eftimie Mitra, schitul Huta de Finis (Beius), Bihor

mai cititi si:

5 gânduri despre “Dictatura ecumenista din Biserica isi arata coltii

  1. Sfinte Parinte Eftimie Mitra,
    Va admir credinta in Dumnzeu si demnitatea de care ati dat fata. Studiez de mult acesta miscare paneretica si nu sunt analfabeta, am studiat in scolile comuniste care au educat si pe cei care azi isi dau sufletul pentru miscarea paneretica si nu pentru Domnu Iisus. Oameni ca Parintele Stanilaoie, Parintele Justin Parvu, Parintele Papacioc, Parintele Cleopa se nasc foarte rar si ar trebui sa ne rugam zi de zi pentru ei. In clipa in care va muri parintele Justin si Parintele Papacioc, va muri si o parte din identitatea noastra de roman ortodox adevarat. Ce nu a mentionat Parintele Staniloaie cand a spus ca miscarea ecumenista este o creatie a masoneriei este aceea ca este creatia masonilor de grad 32 si grad 33 care sunt si membri ai lojilor „illuminati” sau in romana „lojile iluministe”, Noua Ordine Mondiala care este in directa corelatie cu miscarea ecumenica si inscaunarea Antihristului.
    Se dau de ceasul mortii sa-l aduca pe Antihrist mai repede si sa uneasca bisericile mai repede. Doamne ajuta! Asta insemana ca se apropie si a doua venire a Domnului Iisus. „Vino, Doamne Iisuse!”
    Daca va intereseaza documnte in acesta privinta, dati-mi de stire.
    Domne ajuta!

  2. Documentare video pentru a intelege mai bine „dictatura ecumenista” si cine este cu adevarat in spate lor! Aceasi care au fost in spatele comunismului, celor doua razboie mondiale, etc., numai ca au nume diferite acum!
    A Woman Rides the Beast – Dave Hunt
    http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-4354243147996874523&q=a+woman+rides+a+beast&total=13&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

    Megiddo I: The March to Armageddon by Chris Pinto, Dave Hunt, David Bay
    http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-4959110838223046399&q=megiddo&total=156&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

    Megiddo II – Part 013 The New Age.avi
    http://video.google.co.uk/videoplay?docid=6468335733049415398&q=megiddo&total=156&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

    Megiddo II – Part 023 The New Age.avi
    http://video.google.co.uk/videoplay?docid=846711885637533975

    Megiddo II – Part 033 – The New Age.av…
    http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-4625054721884456908&q=megiddo&total=156&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4

    EndgamE – full video – Blueprint For Global Enslavement
    http://video.google.co.uk/videoplay?docid=3527477639006917587&q=alex+jones+endgame+duration%3Along&total=25&start=0&num=10&so=1&type=search&plindex=1

    Un film despre ECUMENISM (realizat de greci)
    http://www.sfaturiortodoxe.ro/filme-video/orthodox-awareness-film.php

    “Vino, Doamne Iisuse!” Vino!

  3. Mare idioti…v-ati legat de Sfanta (da, e sfanta..nu ca asa zisi preoti ca voi) Manastire Petru Voda…e cea mai idioata vorba pe care ati scos-o..ati declarat razboi ortodoxiei…Iisus va iesi biruitor..sa n-avceti grija…Iadul e pregatit si pt voi!

Lasă un răspuns

