DAN DIACONESCU este sustinatorul sectei „BISERICA UNIVERSALA”. Indepartati-va de ei!


   Preiau articolul PREOŢI ŞI CREŞTINI ORTODOCŞI, ÎNDEPĂRTAŢI-VĂ DE DAN DIACONESCU, CARE ESTE SUSŢINĂTORUL NOII SECTE NUMITĂ ABUZIV “BISERICA UNIVERSALĂ”!:

 

PREOŢI ŞI CREŞTINI ORTODOCŞI, ÎNDEPĂRTAŢI-VĂ DE DAN DIACONESCU, CARE ESTE SUSŢINĂTORUL NOII SECTE NUMITĂ ABUZIV “BISERICA UNIVERSALĂ”!

ÎN DIFERITE ORAŞE ALE ŢĂRII, APROAPE ÎN FIECARE CARTIER, LA SCĂRILE FIECĂRUI BLOC SE LIPESC FLUTURAŞI CA CEL DE MAI SUS, CARE INVITĂ LA O EMISIUNE PREOZELITISTĂ (RĂTĂCITOARE) A CELEI MAI NOI SECTE CE SE AUTOINTITULEAZĂ “BISERICA UNIVERSALĂ”.

CHEMĂM PE TOŢI CREŞTINII ORTODOCŞI  – PREOŢI ŞI MIRENI – LA TREZVIE ŞI PRIVEGHERE, LA DELIMITARE DE DAN DIACONESCU ŞI DE PARTIDUL SĂU – “PARTIDUL POPORULUI” [care din nefericire creşte în sondaje], DE TELEVIZIUNEA SA – OTV ŞI DE EMISIUNILE SALE SECTARE ŞI DE SUFLET UCIGĂTOARE!

NUMELE DE “BISERICĂ UNIVERSALĂ” ESTE UZURPAT ŞI RĂPIT BISERICII ORTODOXE, CARE SINGURA ESTE BISERICA CEA “UNA, SFÂNTĂ, SOBORNICEASCĂ (adică UNIVERSALĂ) ŞI APOSTOLEASCĂ” – AŞACUM MĂRTURISIM ÎN SIMBOLUL DE CREDINŢĂ NICEO-CONSTANTINOPOLITAN.

“NU EXISTĂ MAI MULTE BISERICI! NICI MĂCAR DOUĂ!” – NE ÎNVAŢĂ SFÂNTUL FOTIE CEL MARE, PATRIARHUL CONSTANTINOPOLULUI CEL ÎNTOCMAI CU APOSTOLII.

SĂ STĂM BINE ÎN CREDINŢA NOASTRĂ ORTODOXĂ! SĂ LUĂM AMINTE! DEPARTE DE FRAŢII MINCINOŞI AI LUI DAN DIACONESCU, PE CARE ACESTA ÎI PROMOVEAZĂ! VAI DE CEL CE SE SMINTEŞTE – A SPUS DOMNUL -, DAR MAI VAI DE ACELA PRIN CARE VINE SMINTEALA!!!

Biserica Universală, promovată de OTV, generează 1 miliard de dolari pe an. Vezi una dintre vilele „vindecătorului“ de la Sala Palatului- GALERIE FOTO

   Cititi va rog si:

ESTE DAN DIACONESCU O SOLUTIE PENTRU ROMANIA? Da, una antihristica …

Video: NIELS SCHNECKER si SORIN OVIDIU BALAN – MASONI CU BANDEROLE. Iata-i ducand sicriul masonului Florian Pittis …

8 gânduri despre “DAN DIACONESCU este sustinatorul sectei „BISERICA UNIVERSALA”. Indepartati-va de ei!

  1. votul este o actiune pagana,e haios ca ppdd e singurul care e antisemnului lui antihrist:cipul!oricum eu nu vreau sa ma apere dracu de drac asa ca nu l admir caci este o capcana :da ppdd e o capcana a fricosilor,a milogilor..

  2. Doresc sa nu supar pe nimeni, eu ma numesc mihai feraru de 55 ani ,sunt un om f f bolnav cu multe boli f incurabile cum ar fi.. infarct miocardic antero-septal suferit de 2 ori, si tot de 2 ori am suferit accidente vasculare din trunchiul cerebral,, partial sunt paralizat,, zic asta ca am ajuns sa mai pot merge un pic adica merg cam 20-30m apoi fac o pauza si tot asa. am diabet f complicat eu imi fac singur injectii cu insulina de 4 ori pe zi, numai eu si cu bunul dumnezeu stiu de chinul meu zi de zi, duc lipsa de medicamente si alimente, stiu ca voi muri in curand ptr ca asa-s bolile astea, dar cred-ca voi muri flamand tare greu mai este cand nu ai de mancare, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii credinciosi si care il iubeste pe bunul dumnezeu, sa ma ajute si pe mine, cu putin din putinul lor ptr ca dumnezeu ii va rasplati inzecit pe fiecare, va rog din suflet sa ma iertati daca deranjez si vas ruga sa nu ma judecati voi lasatil pe dumnezeu sa judece pe fiecare ptr faptele bune sau rele,. eu nu pot efectua nici o activitate. .ma aflu in spania unde urmeaza sa fiu supus unei inerventii chirurgicale la creer unde am 2 cheaguri de sange, am cont la banca.. CAIXA in spania are nr. ES6321002701100110648088/CAIXESBBXXX. .. pe nume mihai feraru.. va rog nu ma lasati ajutati-ma tel 0034642624824 Doamne ajuta A-R

    yaaaaaaa.JPGyaaaaaaa.JPG
    yaaaaaa22222.JPGyaaaaaa22222.JPG
    yaaaaaa11111.JPGyaaaaaa11111.JPG,, oare va ganditi macar o clipa la ce scrie in biblie,, bate si ti-se-va deschide, cere si ti-se-va da,etc etc,, .draga frate eu am si cont paypal pe adresa de email,, cordeni1@yahoo.com ,tel 0034642624824,,mihai feraru

  3. de ce nu ziceti,si cate miliarde gestioneaza Biserica Ortodoxa Romana?Care este doar o afacere prospera!Nu sunt de partea acelei biserici ,,universala”,deoarece eu cred ca toata religia este o mizerie,care are ca scop doar profitul si manipularea!Sunt mandru,ca sunt ateu!

Lasă un răspuns

