Comentariul meu la un articol de pe libertatea.ro legat de obligativitatea cardului de sanatate


Astazi, am scris urmatoarul comentariu care nu a fost aprobat/publicat la urmatorul articol:

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/card-de-sanatate-casa-de-asigurari-servicii-medicale-decont-532825.html

 

 

Refuz categoric cardul de sanatate!

1) Nu vreau ca datele mele personale (nume, prenume, gen, adresa de domiciliu, date despre sanatatea mea care trebuie sa fie confidentiale) sa se gaseasca pe un card electronic si care s-a dovedit de atatea ori ca este vulnerabil si nesigur.

2) Eu platesc taxe iar cand ajungi in spital nu au medicamente, paturi, diagnosticile puse de medici sunt gresite iar retetele sunt superscumpe ca te obliga sa cumperi dci-urile cele mai scumpe.

3) nu vreau sa spijin prin actiunea mea un regim franmasonic si corupt:
Banicioiu este un franmason anticrestin ajuns prin coruptie la putere
(nici macar nu cunoaste legea sanatatii cu toate ca a facut dreptul, iar masurile luate sunt abuzive: vezi directiva cu amenzile daca nu te duci la un consult…. unde oricum iti dau un diagnostic gresit).

4) URASC SA PORT CU MINE CARDURI DE ORICE FEL.

5) ACEASTA MASURA CU OBLIGATIVITATEA CARDULUI DE SANATATE PREMERGE OBLIGATIVITATEA IMPLANTARII CIP-ULUI IN TRUP/CORP.

Daca ai sa cazi in plasa primei capcane… sigur vei cadea si in cea de a doua.

Obisnuieste-te sa rezisti si sa supravietuiesti in afara sistemului… care te vrea sclav.

Apeleaza la Sfintele Taine ale Bisericii.

HRISTOS A INVIAT!

Un gând despre “Comentariul meu la un articol de pe libertatea.ro legat de obligativitatea cardului de sanatate

Lasă un răspuns

