Un supravietuitor arunca bomba: „Am vazut cadavre ascunse. Dupa ce le-am vazut, mi-au spus sa plec de acolo, sa eliberez zona”


Mihnea Ionescu, un tanar supravietuitor din Colectiv, a aruncat bomba in direct la WOWbiz. Barbatul a confirmat zvonurile ca in incendiu ar fi murit mai multe persoane decat s-a anuntat oficial.

Desi a fost lesinat si deasupra lui s-au aflat mai multe persoane, care, practic, l-au salvat, Mihnea si-a adus aminte ce a vazut dupa ce si-a revenit. In curtea clubului erau mai multi morti!

„Erau opt cadavre cu eticheta. Si alte opt cadavre puse deoparte, intr-o zona unde era lumina mai slaba, pe un gang. Dupa ce am vazut asta, autoritatile mi-au spus sa plec de acolo, sa eliberez zona”, a declarat Mihnea la WOWbiz.

Sursa: http://www.wowbiz.ro/video-un-supravietuitor-arunca-bomba–am-vazut-cadavre-ascunse–dupa-ce-le-am-vazut–mi-au-spus-sa-plec-de-acolo–sa-eliberez-zona_166622.html

Distribuie!

PS: O femeie care sta aproape de cladirea Pionierul si care a vazut cadavre depozitate in curtea din spate a cladirii si a incercat sa vorbeasca despre acest lucru, este amenintata constant pe telefon si prin persoane din DIPI / SRI sa taca si sa nu vorbeasca despre ce a vazut ca altfel este mazilita la propriu.

PS2: La liceele din Bucuresti – Vianu, Mihai Viteazu, Caragiale etc – sunt elevi care marturisesc ca au prieteni care au murit in Colectiv dar nu se regasesc pe listele guvernului. Tacere!…

PS3: Domu’ GHINION sigur stie de acest lucru dar tace ca PORCU’N PĂPUȘOI. De ce?

PS4: DE CE NI SE ASCUNDE ADEVĂRUL?

Lasă un răspuns

