eagles-death-metal-paris-muslim-terror-attacks-kiss-devil-song-was-playing-november-2015-933x445

Mulţimea dezlănţuită la concertul hard-rock de la Paris, din 13 noiembrie 2015, cânta melodia “Sărută-l pe diavol”, în momentul când au început atacurile teroriste! Din păcate, “diavolul” le-a răspuns, cu moarte şi distrugere…


“Fiţi treji, privegheaţi. Potrivnicul vostru, diavolul, umblă, răcnind ca un leu, căutând pe cine să înghită” (1 Petru 5: 8).

Cu mâinile ridicate ridicat în aer, după cum vedeți în fotografia articolului, ce a fost luată cu câteva momente înainte de începerea atacurilor teroriste de la Paris (de pe 13 noiembrie 2015), fanii formaţiei “Eagles of Death Metal” făceau salutul satanic al “coarnelor de diavol”, fără să le pese de nimic.

Uimitor, piesa care se cânta în momentul în care au început atacurile teroriste se numea “Sărută-l pe diavol”… Iată câteva din versurile acestei melodii:

Cine îl va iubi pe diavol,
Cine va iubi cântecul său,
Cine îl va iubi pe diavol şi pe cântecul său?
Eu îl voi iubi pe diavol,
Eu voi iubi cântecul său,
Eu îl voi iubi pe diavol şi pe cântecul său.
Cine îl va iubi pe diavol?
Cine îi va săruta limba?
Cine îl va săruta pe diavol pe limba sa?
Eu îl voi iubi pe diavol,
Eu îi voi săruta limba,
Eu îl voi săruta pe diavol pe limba sa.

Cum fanii francezi ai formaţiei death-metal cântau împreună aceste versuri, oferindu-şi dragostea lor pentru Satana, acesta a răspuns, cum face mereu. Cu moarte și distrugere. Vineri noapte ei au “sărutat diavolul”, iar diavolul i-a sărutat înapoi.

Sursa: http://investmentwatchblog.com/paris-concert-crowd-was-singing-kiss-the-devil-the-moment-terror-attacks-began/

 

4 gânduri despre “Mulţimea dezlănţuită la concertul hard-rock de la Paris, din 13 noiembrie 2015, cânta melodia “Sărută-l pe diavol”, în momentul când au început atacurile teroriste! Din păcate, “diavolul” le-a răspuns, cu moarte şi distrugere…

  1. Nu e de gluma cu diavolul pacat de fsptul ca multe suflete tinere au interes pt ca diavol nestiind ca al sluji pe el este ratacire si moarte.imi p rau ca se pierd suflete care ar putea gasi pacea si iubirea in Isus si iubirea Lui😊

  2. Fratilor, nu avem noi dreptul de a scoate paiele din ochii numanui. Nu suntem plini de virtuti si nu ducem o viata buna, caci daca ar fi asa, acesti oameni si-ar putea gasi nadejdea in noi si l-ar cunoaste pe Hristos si nu ar mai avea nevoie de rock. Dar daca noi ii aratam cu degetul si ii criticam, suntem departe de a fi crestini. Noi, ca ortodocsi, suntem mai rai decat ei!

    Si nu o spun eu, ci o spune Sfantul Ioan Gura de Aur. Uitati ce constiinta avea SFANTUL: „Si precum n-ai indepartat pe desfranata cea pacatoasa, CEA ASEMENEA MIE, care a venit si s-a atins de Tine, asa Te milostiveste si de mine, pacatosul, care vin si ma ating de Tine. Si precum nu Te-ai scarbit de intinata si necurata ei gura, ce Te-a sarutat, asa nu te scarbi nici de intinata si MAI NECURATA mea gura, nici de buzele mele cele necurate si pangarite, si de limba mea cea cu totul necurata.”

Lasă un răspuns

